Про роботу зі зверненнями громадян за 2019 рік по Басейновому управлінню водних ресурсів річок Приазов’я
Протягом 2019 року до БУВР річок Приазов’я та підвідомчих водогосподарський організацій надійшло 765 звернень громадян, усі звернення переважно розглядались, в установлені строки. З них на особистий прийом звернулося 50 громадян.
Відповідно до встановленого графіку особистий прийом громадян проводить керівництво Басейнового управління водних ресурсів річок Приазов’я та керівники підвідомчих організацій.
Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян в окремих випадках залучалися фахівці апарату БУВР річок Приазов’я.
В усіх підвідомчих організаціях проводиться особистий прийом громадян, визначені відповідальні за організацію особистого прийому і ведення діловодства за зверненнями громадян.
Налагоджена взаємодія з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з метою оперативного і всебічного вирішення питань, з якими звертаються громадяни.
За звітний період до апарату БУВР річок Приазов’я звернень від героїв, інвалідів ВВВ, учасників бойових дій, які потребують соціального захисту та підтримки, не надходило.
У зверненнях громадян та організацій порушувались питання щодо:
- вимог земельного та водного законодавства;
- надання пропозицій стосовно визначення державних те регіональних інтересів для їх урахування під час виконання робіт з розробки проектів містобудівної документації;
- підтоплення населених пунктів;
- заборгованості за оренду водних об’єктів;
- розгляд матеріалів обґрунтування потреб у воді;
- отримання довідок за період роботи в організації;
- надання довідок для нарахування та перерахування пенсій;
- соціального захисту ветеранів праці.
Розгляд документів, які надійшли від сектору у Запорізькій області Держводагентства України:
- щодо можливості погодження робочого проекту «Нове будівництво ЛЕП 10 кВ, яка перетинає р. Обіточна на території Приморського району Запорізької області»;
- щодо можливості видачі дозволів на спеціальне водокористування;
- щодо можливості погодження Технологічних нормативів використання питної води;
- щодо можливості погодження робочого проекту «Чистка від донних відкладень частини озера «Лиман» на території Запорізького району Запорізької області»;
- щодо можливості погодження робочого проекту «Розчищення, відновлення та підтримання сприятливого гідрологічного режиму річки Велика Білозерка на території Великобілозерського району Запорізької області;
- щодо можливості погодження робочого проекту «Реконструкція самопливного каналізаційного колектору по балці Солов’їний Гай»;
- щодо можливості погодження робочого проекту «Очистка скиду промивних вод ДВС-1»;
- щодо можливості погодження проектів землеустрою на відведення земельних ділянок.
- надання технічних умов для розробки проектів зрошення на території Василівського, Веселівського, Запорізького, Кам’янко-Дніпровського, Мелітопольського та Михайлівського районів;
- надання інформації щодо фактичного меліоративного стану зрошуваних земель;
- надання технічних умов на проведення інженерних робіт на землях водного фонду по перетину запроектованої ПЛ 10 кВ з р. Обіточна у Приморському районі.
- отримання довідок за період роботи в організації;
- соціального захисту ветеранів праці та інше.
Про роботу зі зверненнями громадян за ІІІ квартал 2019 року по Басейновому управлінню водних ресурсів річок Приазов’я
За період з 01 липня по 30 вересня 2019 року до Басейнового управління водних ресурсів річок Приазов’я та підвідомчих водогосподарських організацій надійшло 172 звернення громадян, усі звернення переважно розглядались, в установлені строки. З них на особистий прийом звернулося 15 громадян.
Відповідно до встановленого графіку особистий прийом громадян проводить керівництво Басейнового управління водних ресурсів річок Приазов’я та керівники підвідомчих організацій.
Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян в окремих випадках залучалися фахівці апарату БУВР річок Приазов’я.
В усіх підвідомчих організаціях проводиться особистий прийом громадян, визначені відповідальні за організацію особистого прийому і ведення діловодства за зверненнями громадян.
Налагоджена взаємодія з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з метою оперативного і всебічного вирішення питань, з якими звертаються громадяни.
За звітний період до апарату Басейнового управління водних ресурсів річок Приазов’я звернень від Героїв України, інвалідів ВВВ, учасників бойових дій, які потребують соціального захисту та підтримки, не надходило.
У переважній більшості звернень громадянами порушувались питання щодо:
- вимог земельного та водного законодавства;
- надання пропозицій стосовно визначення державних те регіональних
інтересів для їх урахування під час виконання робіт з розробки проектів містобудівної документації;
- підтоплення населених пунктів;
- заборгованості за оренду водних об’єктів;
- розгляд матеріалів обґрунтування потреб у воді;
- отримання довідок за період роботи в організації;
- надання довідок для нарахування та перерахування пенсій;
- соціального захисту ветеранів праці;
Розгляд документів, які надійшли від сектору у Запорізькій області Держводагентства України:
- щодо можливості погодження робочого проекту «Нове будівництво ЛЕП 10 кВ, яка перетинає р. Обіточна на території Приморського району Запорізької області»;
- щодо можливості видачі дозволів на спеціальне водокористування;
- щодо можливості погодження Технологічних нормативів використання питної води.
Про роботу зі зверненнями громадян за ІІ квартал 2019 року по Басейновому управлінню водних ресурсів річок Приазов’я
За період з 01 квітня по 30 червня 2019 року до Басейнового управління водних ресурсів річок Приазов’я та підвідомчих водогосподарських організацій надійшло 210 звернень громадян, усі звернення переважно розглядались, в установлені строки. На особистий прийом звернулося 10 громадян.
Відповідно до встановленого графіку особистий прийом громадян проводить керівництво Басейнового управління водних ресурсів річок Приазов’я та керівники підвідомчих організацій.
Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян в окремих випадках залучалися фахівці апарату БУВР річок Приазов’я.
В усіх підвідомчих організаціях проводиться особистий прийом громадян, визначені відповідальні за організацію особистого прийому і ведення діловодства за зверненнями громадян.
Налагоджена взаємодія з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з метою оперативного і всебічного вирішення питань, з якими звертаються громадяни.
За звітний період до апарату Басейнового управління водних ресурсів річок Приазов’я звернень від Героїв України, інвалідів ВВВ, учасників бойових дій, які потребують соціального захисту та підтримки, не надходило.
Основні питання, що порушувались у зверненнях громадян за звітний період:
— вимог земельного та водного законодавства;
— надання пропозицій стосовно визначення державних те регіональних інтересів для їх урахування під час виконання робіт з розробки проектів містобудівної документації;
— підтоплення населених пунктів;
— заборгованості за оренду водних об’єктів;
— розгляд матеріалів обґрунтування потреб у воді;
— отримання довідок за період роботи в організації;
— надання довідок для нарахування та перерахування пенсій;
— надання технічних умов для розробки проектів зрошення на території
Василівського та Мелітопольського районів;
— соціального захисту ветеранів праці;
— надання інформації щодо фактичного меліоративного стану зрошуваних земель;
— надання технічних умов на проведення інженерних робіт на землях водного фонду по перетину запроектованої ПЛ 10 кВ з р. Обіточна в Приморському районі.
Розгляд документів, які надійшли від сектору у Запорізькій області Держводагентства України:щодо можливості погодження робочого проекту «Чистка від донних відкладень частини озера «Лиман» на території Запорізького району Запорізької області»;
— щодо можливості погодження робочого проекту «Нове будівництво ЛЕП 10 кВ, яка перетинає р. Обіточна на території Приморського району Запорізької області»;
— щодо можливості погодження робочого проекту «Розчищення, відновлення та підтримання сприятливого гідрологічного режиму річки Велика Білозерка на території Великобілозерського району Запорізької області;
— щодо можливості видачі дозволів на спеціальне водокористування;
— щодо можливості погодження Технологічних нормативів використання питної води.
Про роботу зі зверненнями громадян за I квартал 2019 рік по Басейновому управлінню водних ресурсів річок Приазов’я
За період з 01 січня по 31 березня 2019 року до Басейнового управління водних ресурсів річок Приазов’я та підвідомчих водогосподарських організацій надійшло 153 звернення громадян, усі звернення переважно розглядались, в установлені строки. На особистий прийом звернулося 12 громадян.
Відповідно до встановленого графіку особистий прийом громадян проводить керівництво Басейнового управління водних ресурсів річок Приазов’я та керівники підвідомчих організацій.
Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян в окремих випадках залучалися фахівці апарату БУВР річок Приазов’я.
В усіх підвідомчих організаціях проводиться особистий прийом громадян, визначені відповідальні за організацію особистого прийому і ведення діловодства за зверненнями громадян.
Налагоджена взаємодія з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з метою оперативного і всебічного вирішення питань, з якими звертаються громадяни.
За звітний період до апарату Басейнового управління водних ресурсів річок Приазов’я звернень від Героїв України, інвалідів ВВВ, учасників бойових дій, які потребують соціального захисту та підтримки, не надходило.Основні питання, що порушувались у зверненнях громадян за звітний період:
— вимог земельного та водного законодавства;
— надання пропозицій стосовно визначення державних те регіональних інтересів для їх урахування під час виконання робіт з розробки проектів містобудівної документації;
— підтоплення населених пунктів;
— заборгованості за оренду водних об’єктів;
— отримання довідок за період роботи в організації;
— надання довідок для нарахування та перерахування пенсій;
— надання технічних умов для розробки проектів зрошення на території Василівського, Веселівського, Мелітопольського та Михайлівського районів;
— соціального захисту ветеранів праці.
Розгляд документів, які надійшли від сектору у Запорізькій області Держводагентства України:
— щодо можливості погодження робочого проекту «Очистка скиду промивних вод ДВС-1»;
— щодо можливості погодження робочого проекту «Реконструкція самопливного каналізаційного колектору по балці Солов’їний Гай»;
— щодо можливості погодження проектів землеустрою на відведення земельних ділянок;
— щодо можливості видачі дозволів на спеціальне водокористування;
— щодо можливості погодження Технологічних нормативів використання питної води.