2018 рік

Про роботу зі зверненнями громадян за 2018 рік по Басейновому управлінню водних ресурсів річок Приазов’я

Впродовж 2018 року до Басейнового управління водних ресурсів річок Приазов’я та підвідомчих водогосподарських організацій надійшло 290 звернень громадян, усі звернення переважно розглядались, в установлені строки. З них 210 звернень надійшло поштою, на особистий прийом звернулося 79 громадян, 1 звернення надійшло через органи влади місцевого самоврядування, 1 звернення знаходиться у стадії розгляду.

Відповідно до встановленого графіку особистий прийом громадян здійснює начальник Басейнового управління водних ресурсів річок Приазов’я, заступник начальника та керівники підвідомчих організацій.

Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян в окремих випадках залучалися фахівці апарату БУВР річок Приазов’я.

Робота зі зверненнями громадян в БУВР річок Приазов’я та в підвідомчих організаціях проводиться на належному рівні. Налагоджена взаємодія з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з метою оперативного і всебічного вирішення питань, з якими звертаються громадяни.

За звітний період до апарату Басейнового управління водних ресурсів річок Приазов’я звернень від Героїв України, інвалідів ВВВ, учасників бойових дій, які потребують соціального захисту та підтримки, не надходило.

У зверненнях громадян та організацій порушувались питання щодо:

— вимог земельного та водного законодавства;

— надання пропозицій стосовно визначення державних те регіональних інтересів для їх урахування під час виконання робіт з розробки проектів містобудівної документації;

— підтоплення населених пунктів;

— надання коефіцієнтів для визначення нормативної грошової оцінки земель;

— заборгованості за оренду водних об’єктів;

— розгляду проектів на розчистку водних об’єктів;

— отримання довідок за період роботи в організації;

— надання довідок для нарахування та перерахування пенсій;

— на поліпшення технічного стану та благоустрою водойми у місті Запоріжжя;

— надання технічних умов для розробки проектів зрошення на території Василівського, Веселівського, В-Білозерського, К-Дніпровського, Запорізького, Мелітопольського, Михайлівського, Токмацького та Якимівського районів;

— соціального захисту ветеранів праці та інше.

Про роботу зі зверненнями громадян за ІІІ квартал 2018 року по Басейновому управлінню водних ресурсів річок Приазов’я

За період з 1 липня по 30 вересня 2018 року до Басейнового управління водних ресурсів річок Приазов’я та підвідомчих водогосподарських організацій надійшло 75 звернень громадян та інших організацій, в тому числі на особистий прийом звернулося 18 громадян на які було надано відповіді у термін встановлений чинним законодавством.

Прийом відбувається згідно встановленого графіку, особистий прийом громадян здійснюють начальник управління, заступник начальника та керівники підвідомчих організацій.

У зверненнях громадян та організацій порушувались питання щодо:

— вимог земельного та водного законодавства;

— надання пропозицій стосовно визначення державних те регіональних інтересів для їх урахування під час виконання робіт з розробки проектів містобудівної документації;

— заборгованості за оренду водних об’єктів;

— отримання довідок за період роботи в організації;

— надання довідок для нарахування та перерахування пенсій;

— соціального захисту ветеранів праці та інше;

— надання технічних умов для розробки проектів зрошення на території В-Білозерського та Якимівського районів;

— послуги на виконання робіт з аналізу стічних вод.

Про роботу зі зверненнями громадян за ІІ квартал 2018 року по Запорізькому обласному управлінню водних ресурсів

За період з 1 квітня по 30 червня 2018 року до Запорізького обласного управління водних ресурсів та підвідомчих водогосподарських організацій надійшло 71 звернення громадян та інших організацій на які було надано відповіді у термін встановлений чинним законодавством. Позитивно вирішено 13 звернень, на особистий прийом звернулося 19 громадян.

Відповідно до встановленого графіку особистий прийом громадян здійснює начальник облводресурсів, заступник начальника та керівники підвідомчих організацій.

Робота зі зверненнями громадян в облводресурсів та в підвідомчих організаціях проводиться на належному рівні.

За звітний період до апарату облводресурсів звернень від героїв, інвалідів ВВВ, учасників бойових дій, які потребують соціального захисту та підтримки, не надходило.

У зверненнях громадян та організацій порушувались питання щодо:

— вимог земельного та водного законодавства;

— надання пропозицій стосовно визначення державних те регіональних інтересів для їх урахування під час виконання робіт з розробки проектів містобудівної документації;

— підтоплення населених пунктів;

— надання коефіцієнтів для визначення нормативної грошової оцінки земель;

— заборгованості за оренду водних об’єктів;

— розгляду проектів на розчистку водних об’єктів;

— отримання довідок за період роботи в організації;

— надання довідок для нарахування та перерахування пенсій;

— соціального захисту ветеранів праці та інше;

— надання технічних умов для розробки проектів зрошення на території В-Білозерського та Якимівського районів.

Про роботу зі зверненнями громадян за І квартал 2018 року по Запорізькому обласному управлінню водних ресурсів

За період з 1 січня по 31 березня 2018 року до Запорізького обласного управління водних ресурсів та підвідомчих водогосподарських організацій надійшло 66 звернень громадян, на які було надано відповіді у термін встановлений чинним законодавством. Позитивно вирішено 5 звернень, одне звернення надійшло поштою, на особистий прийом звернулося 21 громадянин, одне звернення знаходиться у стадії розгляду.

Відповідно до встановленого графіку особистий прийом громадян здійснює начальник облводресурсів, заступник начальника та керівники підвідомчих організацій.

Робота зі зверненнями громадян в облводресурсів та в підвідомчих організаціях проводиться на належному рівні.

За звітний період до апарату облводресурсів звернень від героїв, інвалідів ВВВ, учасників бойових дій, які потребують соціального захисту та підтримки, не надходило.

У зверненнях громадян та організацій порушувались питання щодо:

— вимог земельного та водного законодавства;

— надання пропозицій стосовно визначення державних те регіональних інтересів для їх урахування під час виконання робіт з розробки проектів містобудівної документації;

— підтоплення населених пунктів;

— надання коефіцієнтів для визначення нормативної грошової оцінки земель;

— заборгованості за оренду водних об’єктів;

— розгляду проектів на розчистку водних об’єктів;

— отримання довідок за період роботи в організації;

— надання довідок для нарахування та перерахування пенсій;

— соціального захисту ветеранів праці та інше;

— надання технічних умов:

— на поліпшення технічного стану та благоустрою водойми у місті Запоріжжя;

— для розробки проектів зрошення на території Василівського, В-Білозерського, Запорізького, К-Дніпровського та Мелітопольського районів.