Про роботу зі зверненнями громадян за 2017 рік по Запорізькому обласному управлінню водних ресурсів
Протягом 2017 року до Запорізького обласного управління водних ресурсів та підвідомчих водогосподарських організацій надійшло 228 звернень громадян, на які було надано відповіді у термін встановлений чинним законодавством. З них 26 звернень надійшло поштою, на особистий прийом звернулося 70 громадян, 5 звернень знаходиться у стадії розгляду.
Відповідно до встановленого графіку особистий прийом громадян здійснює начальник облводресурсів, заступник начальника та керівники підвідомчих організацій.
Робота зі зверненнями громадян в облводресурсів та в підвідомчих організаціях проводиться на належному рівні.
За звітний період до апарату облводресурсів звернень від героїв, інвалідів ВВВ, учасників бойових дій, які потребують соціального захисту та підтримки, не надходило.
У зверненнях громадян та організацій порушувались питання щодо:
— вимог земельного та водного законодавства;
— надання пропозицій стосовно визначення державних те регіональних інтересів для їх урахування під час виконання робіт з розробки проектів містобудівної документації;
— надання алгоритму оформлення дозволу на проведення робіт на землях водного фонду;
— підтоплення населених пунктів;
— надання коефіцієнтів для визначення нормативної грошової оцінки земель;
— попереднього розгляду паспортів на водні об’єкти;
— заборгованості за оренду водних об’єктів;
— розгляду проектів на розчистку водних об’єктів;
— надання технічних умов для розробки проектів зрошення на території Веселівського, К-Дніпровського, Запорізького, Вільнянського, Мелітопольського, Михайлівського та Якимівського районів;
— отримання довідок за період роботи в організації;
— соціального захисту ветеранів праці та інше.
Про роботу зі зверненнями громадян за ІІІ квартал 2017 року по Запорізькому обласному управлінню водних ресурсів
За звітний період з 1 липня по 30 вересня 2017 року до Запорізького обласного управління водних ресурсів та підвідомчих водогосподарських організацій надійшло 67 звернень громадян, на які було надано відповіді у термін встановлений чинним законодавством. З них 11 звернень надійшло поштою, на особистий прийом звернулося 16 громадян, 1 звернення знаходиться у стадії розгляду.
Відповідно до встановленого графіку особистий прийом громадян здійснює начальник облводресурсів, заступник начальника та керівники підвідомчих організацій.
Робота зі зверненнями громадян в облводресурсів та в підвідомчих організаціях проводиться на належному рівні.
За звітний період до апарату облводресурсів звернень від героїв, інвалідів ВВВ, учасників бойових дій, які потребують соціального захисту та підтримки, не надходило.
У зверненнях громадян та організацій порушувались питання щодо:
- вимог водного законодавства;
- надання пропозицій стосовно визначення державних те регіональних інтересів для їх урахування під час виконання робіт з розробки проектів містобудівної документації;
- надання алгоритму оформлення дозволу на проведення робіт на землях водного фонду;
- отримання довідок за період роботи в організації;
- соціального захисту ветеранів праці та інше.
- Довідки щодо роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Запорізького облводресурсів за період з 01.04.2017 по 30.06.2017р.
- Довідки щодо роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Запорізького облводресурсів за період з 01.04.2017 по 30.06.2017р.
Довідки щодо роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Запорізького облводресурсів за період з 01.01.2017 по 31.03.2017р.